lördag 3 september 2016

Lördag it is!

Jaha, så va lördagen här... Mannen vart upphämtat av min bror strax innan halv tio. De ska iväg o fiska o kommer hem i morrn kväll... Då vi behövde handla lite så fixade jag o barnen oss ordning på en gång o åkte upp till kvantum vid tio tiden. De va lite lugnare då än vid elva när vi åkte hem. Jisses vad me folk det va då!! :O Sjukt mkt!!! När vi kom hem va barnen ute o lekte ett tag. Jag fixade me lite tvätt o plockade o donade här hemma. De kom in o vi pysslade lite o lyssnade på musik :) Mamma ringde o frågade om vi ville komma dit o äta tacos i kväll. Så det ska vi göra! Vi hade handlat hem för o göra hemmagjord pizza till middag, som blivit lite av en tradition när pappan är borta ;) Så fixade ordning den till lunch ist o så hade vi film mys i soffan....

Barnen ville titta på projektorn o valde filmen Balto! :)

Efter filmen vilade jag lite till medan Tim tittade på Disney junior o Ida pysslade :) Jag känner mig fortfarande inte helt pigg :/ Efter en hel vecka trodde jag det skulle va bättre... Tar mig en kopp kaffe o hoppas på o piggna på mig innan vi ska cykla till mina föräldrar... Isadora kommer dit oxå o ska sova där :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar