fredag 16 september 2016

The last two days

Jaha, ska väl försöka mig på nå inlägg nu dårå ;)
I ons va jag som sagt till frissan. Började med jobb 8-12.20, sen träning, dusch o så frissan. Pappa va snäll o hämtade barnen kl två :) Det tog lång tid hos frissan, 2.5 timme, så barnen åt hos mamma o pappa. Jag hämtade dom o sen hem. I tors sov Ida till 7.50, då fick jag väcka henne, undra hur länge hon annars hade sovit... Sen jobb o sen hämta barnen. Jag svängde snabbt in på Willys o köpte en blomma till Ida då hon hade namnsdag i ons (hann inte in på nån affär då) hon vart så himla glad skruttan <3

De har ju gröna växter i sitt rum i fönstret. Ida har velat ha en me blommor o nu fick hon det, o en rosa oxå ;)


<3

På kvällen va det ridning. Denna gång fick hon en annan häst som hette Poppe...

En så söt o pigg ponny!!! :)


Puss!!!!! <3


Glad tjej! :)

De fick rida slalom mellan koner, rida över en bomm o över en bro. Det va skoj!! :) Ida är så himla duktig! Hon va lite trött gumman, det märktes, men allt gick så himla bra! Hon borstat o fixar efter oxå :) Hon fick en kvälls macka när vi åkte hem (vi äter ju lite tidigare då vi ju ska iväg) o sen vart det en dusch när vi kom hem.

Idag skjutsade jag barnen till förskolan. O åkte sedan direkt till träningen så jag va där redan kl 7.40. Tränade o duschade o gick sedan ner en våning till sjukgymn (hon va först me på träningen o sen gick vi ner) så kollade hon på revbenen. O hör o häpna, de låg på plats! Yey!! Kanske mitt nästan 4 veckors skov är över?! Hoppas det!! Har faktiskt känt mig mkt piggare idag. Förutom en stund på em då jag tog mig en liten power nap ;)
Men iaf, åkte sedan o jobbade 10-13 o hämtade sen barnen. Vi åkte hem o åt mellis o hade det mysigt :) Sen lekte de, timme efter timme. Så kul att de har varandra. De har så kul o leker så himla bra!! :) <3 När jag hade vilat lite lagade jag middag. Ris, fläskkotletter o salsa, vart himla gott!!!

Salsa, nom nom!!

Jag o Patrik bestämde oss för o överraska barnen med fredags mys. Så han cyklade till affären o köpte lite ingredienser o så bakade jag o barnen äppel paj, o vispade vaniljvisp :) 
Vi tittade ju på bilder från datorn när barnen va små här en kväll. Så vi dukade fram fikat framför projektorn o tittade på massor av filmer från när barnen va små...

Gott!!! 


Liten söt Ida <3

Oj så kul vi hade! Jag skrattade så tårarna sprutade!! Hahaha! O mysigt hade vi :) Sen va det sov dax för barnen o jag o mannen kollade på en film. Nu slö tittar jag lite på tv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar