tisdag 6 september 2016

Gympa killen!!!

Idag började gympan för Tim. Han tyckte det skulle bli sååå kul!!! O tur va det att gårdskompisen Ralf va me oxå. De va då gulliga. Höll ihop hela tiden o tom höll varandra i handen! Tur de hade varandra :) 

Spexaren <3

Är så stolt över min kille. Han behöver detta! Att förstå att han inte behöver ha storasyster me hela tiden. Han kommer växa av detta! Märktes bara efter en gång. Jag hämtade dom ju vid kvart över tre. Då cyklade vi hem o jag la mig på soffan ngr min. Jag va ju o skulle träna igår men hade så ont så jag började gråta. Visade sig att jag hade 6 el 7 (tappade räkningen) revben som låst sig. Fy fan vilken smärta alltså!!!! Hon hade på ett super liniment efter o sa åt mig o ta tradolan (vilket hon aldrig annars gör) för att hjälpa musklerna på traven, så de inte skulle motarbeta revbenen. O sen VILA!! Så det va vad jag gjorde resten av em o kvällen igår. Får alltid så ont i musklerna efter o blir heeelt slut av att ha haft så ont. Därav att jag la mig en stund även idag när vi kom hem. Fixade sedan middag, vi åt o sen iväg till gympan. Patrik mötte upp oss utanför o tog me Ida hem. Hon får lite egen pappa tid på tisdagar o Tim får lite egen pappa tid på torsdagar :) De somnade hyfsat snabbt i kväll ;) 
I morrn är det då jobb 8-12.20, träning 13-14 o sen hem o bara va! En välbehövlig hemma dag helt enkelt! Har lite små fix o göra här hemma. Men får helt enkelt se vad vi har lust o ork me ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar