onsdag 7 september 2016

När man hinner me mkt...

på en dag efter jobbet så känns dagen sååå lång (på ett positivt sätt! :) ) Först va jag ju på rehab träning. Hämtade barnen o då hade de inte börjat me mellis än. Så åkte hem o åt. Tim stackarn hade ramlat i en buske o va riven på både armen o benet :( Satt tom en liten bit pinne kvar i hans ben :O Fick hjälp av en fröken där som fick hålla i honom medan jag drog ut den. Lite irriterad på att dom inte kollat o tagit bort den!!! Suck...
Jag har hunnit me FYRA maskiner me tvätt. Nu är tvätt tunnan tom!!!! Tills i morrn :P Vi har städat o fått ordning i barnens rum. Hämtade hem MASSOR av barbies o tillbehör för ett tag sen från mamma o pappa, saker jag haft. O en dock säng. O nu så har det äntligen fått plats i en låda. Duplot åkte ut i förrådet ;) Det vart så fint så i deras rum :) Har även hämtat hem en skänk från mamma o pappa som ska slipas o målas o stå i köket. Där i ska bla barnens spel o pussel vara. O så en hel del annat! Så nästa projekt är o göra ordning i köket, barnens pyssel hylla mm. 
Idag till middag gjorde jag kycklingsoppa. Från matkassen. Den va jätte god!!!

Barnen åt mkt mer än jag trodde. Kul!! :)

Vi satt över 45 min vid middagsbordet (tror tom det vart en timme!) åt, o pratade o hade det sååå mysigt!!! :) Efter middagen lekte barnen på uteplatsen, mannen dammsög o jag kastade de vissna blommorna ute! Vi va ute till nästan sju. Så varmt o härligt ute!! :D


Jag tog hem en trälåda i helgen från mamma o pappa...

Den har legot fått flytta in i i vardagsrummet. Bra mkt snyggare än den gröna plastlådan det låg i förut ;) 

Nu har jag förberett lite inför morgon dagen. Blir en kort dag på jobbet. Mellan 9-12. Sen ska jag till ackis för o få ett 24-timmars EKG mätare på mig... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar