lördag 3 september 2016

Mysig em o kväll...

Barnen lekte ute en stund innan vi cyklade hem till mina föräldrar. Där det lektes, jag hjälpte till lite me tacosen, mamma hämtade Isadora, det lektes lite till o så åt vi. Gott!!! Barnen hade sen lite tv mys me lite godis som mamma hade köpt :) O strax efter sju cyklade vi hem. Barnen va så trötta då!! De vaknade ju typ kvart över sex i morse *snaaark*!!!!! Så det vart till o borsta tänderna o i säng. De somnade rätt snabbt :) Jag tog mig en dusch o mös sedan upp i soffan till en feel good film: Mamma Mia!! Den är bara såååå bra ju!!!!! :D 
Men nu blir det sängdax, gissar att de vaknar lika tidigt i morrn :P Har inga större planer på morgondagen. Ska ev träffa mamma o Isadora en stun, men får se :)
Fått bilder från mannen, de ser ut o ha det gött....

Härlig bild :D på min älskade fina man!!! <3

Godnatt på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar