tisdag 13 september 2016

Gympa tisdag!

Ännu en dag som gått i ett! Det är några dagar i veckan som är så. Tur man inte jobbar mer än 75% ;) 
Idag va vi lite sena iväg på morgonen. Tim vaknade vid 3.30 i natt o sov sen dåligt resten av natten o då även jag. Somnade till strax innan vi skulle gå upp. Så typiskt!! Ida dock har sovit tyst TVÅ nätter i rad nu! Hon låter ju o sover dåligt på nätterna o har så gjort sen hon va 8-9 månader (fram till dess sov hon jätte bra) men det är liksom hon. Igår morse vaknade vi utan NÅT barn i sovrummet. DET händer otroligt sällan!! Som vanligt kommer vi få äta upp detta nu :P
Efter jobbet lämnade jag bilen o cyklade o hämtade barnen. Så cyklade vi hem tillsammans me Elise o dom :) Tim hade ju varit till gamlis, högarna, på utflykt hela dagen o gått massor! Så han va lite trött. De fick mysa framför tvn medan jag lagade middag så Tim skulle orka gympan. Vi hade det himla mysigt sen när vi åt. Älskar o sitta o prata me barnen!! Sen cyklade vi till gympan där vi mötte upp Patrik o så cyklade han o Ida hem. Jag o Martina pratade massor när vi väntade på Tim o Elise som gympade. Så kul o ha nån o prata me. Tiden går lite fortare ;) När vi kom hem åt barnen en varsin kvälls macka innan det va sov dax för dom. De somnade båda rekord snabbt! Tog drygt 5 min så sov dom, redan kvart över sju! Skönt o välbehövligt för dom :) 

En bild från i somras. Mina älsklingar <3 <3

I morrn är det jobb 8-12.20 (o så har vi fotografering på fm) sen rehab träning o direkt efter det är det frissan som gäller. Spännande o se om man vågar göra nån förändring ;) Mamma är snäll o hämtar barnen kl 14 så blir det inte så stressigt för mig heller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar