onsdag 28 september 2016

Smärtan tog över :(

Jag åkte till jobbet igår o jobbade mellan 9-11, sen gick det inte mer. Värken gav aldrig me sig o jag kunde inte hålla tårarna tillbaka. Sååå länge sedan det va så här illa. Jag åkte hem o vilade. Slocknade o höll knappt på o ta mig upp. Åkte vid 14.20 för o hämta barnen. De hade en teater där som hade börjat kl två (jag kom ihåg det på morgonen men hade såklart hunnit glömma det) den skulle inte va slut förren vid tre men jag satt kvar. Pratade lite me Tims ena fröken o plockade sedan ihop grejorna. De kom ut från teatern vid kvart i tre. Så himla glada!!! :D Åkte hem. Fixade sedan middag o gick till Tims gympa. Kände mig liiiite bättre. Patrik hämtade upp Ida utanför gympan o så åkte de till Ikea o Biltema. Jag o Martina pratade på som vanligt :) Efter gympan jag jag o Tim me Martina o Elise hem för o hämta lite grejor (som jag beställde när vi va på homepartyt me grejor från zelected by house) kan inte berätta vad det va då några saker är presenter :) Men ni ska få se sen ;) När vi kom hem va inte Ida o Patrik hemma än så Tim tog sig en kvällsmacka. När det va dax o borsta tänderna kom dom hem. Så det vart fix iordning för kvällen o kvälls saga...

Idas frippa igår. Den kom hon på själv! :)

Idag är jag oxå hemma. Lämnade barnen vid 9 (ist för 7.20) kändes onödigt o åka dit så tidigt. Ska hämta dom strax innan kl 14. Tim skulle på utflykt o mata ankorna så han tog me sig massa bröd :) Sen väntar en lugn em då inga måsten finns, bara va hemma o mysa o leka :) Jag tänkte ev upp på Gränby efter middagen o kolla några presenter o en bh till mig :) Har skjutit på det alldeles för länge :/ Men får se om jag orkar. Ska vila lite mer nu innan jag ska hämta mina älsklingar <3
I morrn hoppas jag verkligen på att jag kan jobba. Planen är så iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar