måndag 12 september 2016

First day..

O så har en ny vecka dragit igång. Måndagar går lite i ett. Men så kan det va! När jag hade hämtat barnen åkte vi hem. Fixat o donat me lite ditt o datt! Gjort klart äppelmoset oxå, vart jätte gott!! :) Barnen fick middag lite tidigare o strax efter fem kom systeryster för o passa dom. Jag o Patrik va iväg o fixade en grej. När jag kom hem läste Amanda bok för barnen o sen hann hon o jag sitta o prata lite :) Dax för en dejt snart tror jag minsann!! ;) Jag o mannen åt sen middag o sen har vi köpt biljetter till detta...

:D

Tror barnen, framför allt Tim kommer bli super glad!!!! Blir en kul grej för hela familjen!! :) Ytterligare en sak o se fram emot i höst (detta är 12 nov).
Idag när jag va o tränade hade jag ju så sjukt ont. Hade tre revben som låst sig... Detta skov är inte kul!!!! Gah!!! Blir gaaaalen!!! Det gör så JÄVLA ont!!!!! Men det ska inte få trygga ner mig. KÄMPA!!!! 

I morrn är det jobb o sen Tims gympa! Nu tänker jag faktiskt sova!! Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar