lördag 10 september 2016

My Love, my family <3

Önskar helgerna va mkt längre. Att vi, hela familjen fick många fler dagar tillsammans. Men nu får man göra det bästa av de dagar man har! 
Idag sov jag rätt länge. Jag va jätte dålig i magen igår kväll :O Rännde på toa flera ggr o hade så himla ont i magen :(( Men strax efter kl ett gick det över o har inte varit nå mer. O inget för resten av familjen heller. Skönt!! Jag sov hyfsat länge i morse, men låg kvar o drog mig till typ halv elva. Åt frukost. Barnen lekte ute typ hela fm. Såååå underbart ute! Sommar värme! :D Jag klippte Patrik o sen fixade vi alla oss iordning o åkte upp på Gränby. Skulle köpa skor till Ida då hennes gympadojor blivit för små! Men skopunkten har stängt o öppnar inte förren i nov... Så vi gick till hm för o kolla t-shirts till Ida. Hittade två jätte fina :) O ett par skor oxå! O så hittade barnen varsina coola mössor som pappan tyckte de kunde få ;) Ska försöka fota i morrn! o jag köpte strumpor. Yey!! Hahaha! 
Vi va in en sväng på kvantum o handlade till middagen. O sen hem. Jag hoppade av vid Willys för o gå in på Apoteket o kolla om de hade vitaminer jag ville ha där...

O det hade dom! ;) Ska se om jag blir piggare av dessa. Kan ju hoppas iaf :)

Jag va även in på loppis poppis där jag hittade en super snygg skinn jacka till Tim!!

Han har velat ha en o denna passade perfa!!! Liiiite stor men då kan han ha den även nästa höst oxå! :)

När jag kom hem hade mannen förberett till middagen. Mamma, pappa, Isadora o Isolde kom förbi en stund. De hade me sig en stor kasse full me äpplen från Kriss o Cassi. Gott!! Barnen lekte o hade skoj! När de hade gått fixade mannen middag. Grillat som vi åt ute, så jäkla gott!!! O så underbart ute!!! Älskar dessa dagar o det är bara o passa på o njuta så länge det varar! Ser ut o bli så här fint närmaste 1.5  veckan :D 
Barnen lekte ute ett tag innan det va dax för lördags mys. Det dukades upp lite godis o stjärnor till barnen o en ny film jag köpte i veckan. Lotta på Bråkmakargatan! Som jag gillade den när jag va liten. Även mina barn gillade den :) När de hade lagt sig (de somnade snabbt då de vaknade redan strax efter 6 i morse..) tog jag mig en dusch o målade sedan naglarna....

Så långa som jag har nu har jag inte haft på måååånga år! Får se hur länge de håller :/

Har tittat på några avsnitt av Vampire Diaries (som jag älskar den serien!!!!!) men nu ska jag soooova!!

Godnatt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar