lördag 17 september 2016

Pirat kalas!

Idag när jag vaknade (gick upp vid tio) åt jag frukost o fixade mig kalasfin innan jag åkte till Ikea o köpte presenter. När jag kom hem slog jag o barnen in dom, åt lunch o sen cyklade jag iväg till kalaset (på gården här bredvid) med två söta pirater!!!
Det vart många kort men de va ju så fina!!! <3










Det va ett jätte roligt kalas o så himla bra o fint ordnat!!! :) TACK!!!!!!!!

Gott!!!!





Vi cyklade förbi mamma o pappa på vägen hem så barnen fick kramas lite med dom :) De åker till Sälen tidigt i morrn bitti o kommer hem på tors. Sen cyklade vi hem till pappsen. Han hade storhandlat så nu är det väl fyllt me allt möjligt här hemma! Så skönt så!!! Han fixade grillat till middag. Riktigt gott!!!
Nu är barnen ute o leker med några kompisar. Man får passa på medan det är ljust o hyfsat varmt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar