söndag 11 september 2016

Dax o fixa frippan igen! :D

På ons är det dax o gå till frisören. För TREDJE gången detta år. Det är rekord! Hahaha! Jag brukar gå varannan till var tredje år annars. Men älskar ju o fixa håret så det är nåt jag verkligen unnar mig!! Nu är jag leds på denna lila färg. Så det blir nå annat. Sen har jag funderat länge på o klippa mig kortare. Jag har ju praktiskt taget alltid håret uppsatt. Det är så tråkigt!! Samtidigt älskar jag mitt långa hår, ibland, men de gångerna är nog mer sällan än vad jag önskar jag hade kort hår. Detta är iaf vad jag funderar på....

Gillar längden på detta, en lite kortare bob frisyr....


Denna är ju en aningens längre. Tycker färgen är rätt cool. Men vet inte om det är för ljust för mig o/om det ens går o få så ljust när det är en del lila kvar i håret... Aja, får se vad frisören säger...

Har liksom beslutsångest delux. Jag brukar alltid resonera som så att det ju faktiskt växer ut igen. O det brukar Patrik oxå säga när jag tvekar :P Vet ju att jag ibland längtar efter ännu längre hår. Men samtidigt får jag ibland spunk på det!! O varmt o ivägen är det när man sover! Haha!! Aja, får se på ons vad det blir ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar