söndag 18 september 2016

Inte på topp!!

Usch, idag hade jag kunnat sova hela dagen. Känns som en sån dag. Känner mig lite nere. Men försöker tänka att det är helt ok, nån gång ibland. Är egentligen inget spec som hänt o jag har ingen anledning i känna så. Såg ut som ett vrak på fm...

Haha!!

Men har tagit mig i kragen o fixat till mig...

Vart lite bättre iaf ;)

Snart ska jag iväg till Martina för ett home party me inrednings grejor. Blir kul!! :)
Kommer hem strax efter middags tid skulle jag tro så Patrik ger barnen middag o så äter han o jag senare i kväll. Mys!!!

Så, nu kan dagen bara bli bättre! :) 
Patrik har varit ut på en promenad o barnen cyklade me. Nu är de till en lekpark på gården bredvid o leker <3 Mina älsklingar!!! De finaste som finns! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar