söndag 4 september 2016

O så va det redan söndag kväll...

Känns som om hela denna höst kommer att swisha förbi i rasande fart! Jag har inte ens koll på veckorna för de går så sjukt fort!!!
I natt sova jag sisådär, som alltid när mannen är borta. Tim kom in nån gång på natten o tog ett tag på sig innan han somnade om. Sen kom Ida in redan halv sex!!!! o somnade inte om :/ Vi mös nån timme sen gick hon upp o kollade på tv. Tim o jag sov vidare till runt tjugo i åtta då han vaknade. De lekte nån timme medan jag slumrade en stund till o sen vart det frulle dax! Fixade oss iordning, barnen lekte ute o sen cyklade vi till mina föräldrar. Va där nån timme drygt men Ida va så trött så hon ville hem o vila.....

Mys me mormor <3


Isadora o Tim 

Så vi cyklade hem. Jag fick me kantareller hem från mamma som jag rensade direkt....

Har fryst in dom o ska ev göra kantarellpaj i helgen :)

Sen käkade vi lunch. Inte så jätte hungrig så jag körde på avokado o skagenröra...

Egentligen mer som ett mellis, men räckte ;)

Barnen gick ut o lekte igen o jag röjde här hemma, o dammade. När de kom in duschade jag Ida o gjorde en efterlängtad stjärnfläta....

Det tar lite tid men blir så fint så!!




Mannen kom hem när jag fixade me hennes fläta :) Duschade sedan Tim o fixade sen middag, tacos, igen :P 

Nu ligger barnen i sina sängar o sover förhoppningsvis snart! :)
Mannen o jag ska mysa till nån serie på tvn innan det blir sängen. Allt är förberett för morgondagen. Laddar för en ny vecka, en händelserik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar