måndag 19 september 2016

Tänd ett ljus...

Det jag gillar mest med hösten är att man tänder så mkt ljus inne på kvällen....

Det blir så varmt o mysigt!

Jag gillar oxå dessa soliga höst dagar. Nu är det ju sommarvärme men gillar annars lite kyliga soliga höst dagar. Alla färg skiftningar ute i naturen <3

Det vart ju en tidig morgon i morse o med dålig sömn så vart jag riktigt trött där vid lunch. Åkte o tränade men hade så ont, revben som låst sig, huvud som snurrade o rygg som värkte (idag har jag sjukt ont i ryggen) men kämpade på så gott jag kunde. Fick sedan ett viktigt samtal som jag kände att jag behövde ta. Så himla skönt att det är gjort!! O att det gick så bra. Hoppas bara att det inte kommer surt tillbaka... 
Hämtade sedan barnen o åkte hem. Hade tänkt vila men hann inte riktigt me. Barnen lekte ute, jag hängde tvätt o slängde in en ny maskin (never ending story...) förberedde maten (gjorde pannkakssmet o vispade grädde) sen va det bara till o börja grädda. Mannen kom hem o vi åt. Barnen lekte ute en stund till, jag cyklade till mamma o pappa o fixade me mat o vatten till katterna (de är i Sälen) o när jag kom hem tog jag mig en dusch, fixade barnen o mannen cyklade iväg för o träffa Viktor. Läste saga för barnen, det mysigaste!!! 
Nu funderar jag faktiskt på o snart gå o lägga mig.. Jag känner mig helt slut!! Dagarna går verkligen sååå i ett!! Sån omställning efter att ha varit sjukskriven praktiskt taget hela våren. Men jag känner mig ändå så glad o lycklig. På nåt sätt känns det ändå så bra. Har en så kärleksfull familj som fyller en me så mkt glädje o kärlek!! <3 Jag försöker tänka på, o se saker o ting på ett positivt sätt. Självklart kommer dagar då man känner sig lite nere, som igår, men det är mest för att jag då är så slut!!! Värken tar nåt så otroligt på en! Men jag har det så himla bra annars. Jag är så otroligt lycklig för det jag har!!!!!
Nu ska jag sluta "babbla" på! Hahaha! I morrn är en ny dag me ÄNNU mer saker. Lämning av barn, jobb, hämta Tim (Ida ska me en kompis hem) åka till sjukgymn, hämta Ida kl fyra, hem o få ihop en middag som vi måste börja äta vid halv fem då Tim sen ska på gympa kl tjugo över fem. Phu! Ingen vila för min del inte ;) Det får man göra kl kvart över sju när barnen lagt sig :P Dock får jag o Martina en timme utan barn då vi kan prata massor!!! :D Medan barnen gympar, det gillas skarp!!! Hihi! 

Ne, godnatt på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar