onsdag 21 september 2016

Det är lite vääääl mkt....

Men det är väl så det kan va ibland....
Igår va det som sagt va full rulle. Jag hann inte äta middag, barnen hann som tur va i lugn o ro :) Men det gick inte o äta för mig o jag va inte sugen på det barnen åt :P Kom i tid till gympan. Det va så kul o sitta o prata me Martina medan Tim o Elise va inne på gympan. Vi pratar o pratar o pratar om allt o massor! :)
När vi kom hem därifrån tig barnen en kvälls macka o sen va det sov dax. Jag förberedde till idag o sen kollade jag o mannen på film. 
Idag va det ju jobb 8-12.20, träning mellan 13-14. Hämta barnen o så åkte vi förbi mamma o pappa o gav katterna mat o vatten o rensade lådan ;) Vattnade oxå blommorna ute, o tomaterna. Stannade drygt en timme för o hålla Izzy lite sällis :)
Sen hem o så har em o kvällen rullat på. Varit fullt ös. Sätter mig ner typ för första gången nu. Phu! Efter middagen hjälptes jag o Patrik åt o dammsög o skurade golven. Patrik åkte o handlade, jag la barnen o rengjorde sedan badrummet. O har röjt i köket. 
I morrn har vi planeringsdag på jobbet, följt av föräldramöte o sen en föreläsning. Så en typ 12 timmars arbetsdag väntar... Lämnar barnen på morgonen sen får Patrik hämta dom. Han ska sluta tidigare så han kan hämta dom lite tidigare :) 
Hittade dessa två UR SÖTA bilder på mina SMÅ hjärtan....

<3


<3

Så himla små de va!!!!! <3 Men fortfarande lika sööööta!!!! <3

Detta tog vi o skickade till mamma o pappa. Pussar o ett hjärta!!! <3

Nu blir det lite fix inför morgondagen o sen ev en film me mannen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar