torsdag 29 september 2016

Snart helg :D

Jag tog mig igenom dagen. Värken är ju kvar o lär så vara ett tag till :( Det gick ändå bra på jobbet. Hämtade barnen o då satt det uppe en lista om fotografering så jag skrev upp barnen! Ida gick me Martina, Elise, Joline o Bonnie hem. Jag o Tim åkte o hann hem före. Men dröjde bara ngr min så va de här. Mös lite me barnen. Kände mig inte alls nå bra så mamma erbjöd sig o åka sj me Ida till ridningen (hon skulle annars ha följt me oss). Jag fixade middag....

Färs me kokosmjölk o minimajs. Jag tyckte det va gott. Barnen inte alla så fixade köttbullar till dom ;) Mannen tyckte det va ok (han är inte så förtjust i kokosmjölk)


Tända ljus då det va grått o trist ute...

Måste bara tala om att igår åt vi räk o zucchini gryta me saffran...

Jag tyckte det va jätte gott! De andra gillade det inte alls :P

Efter middagen kom mamma o hämtade en super glad Ida! Patrik cyklade till Willys o handlade lite o jag vilade i soffan, o mös me Tim...

<3


Min fina kille <3

Ida kom inte hem förren vid halv åtta. Hon hade fått travat för första gången!! :D Hur kul som helst!!!!! :D hihi! Sen hade hon fått hjälpa till o ta ut två hästar. Hon va den enda av barnen som red som ville stanna kvar o pyssla me hästen. Tycker det är bra att hon gör det så hon vet vad som gäller när man har hand om en häst :) O hon älskar't så! :) Vart en dusch för henne o sen sängen. 
Jag känner mig lite mör o trött så ska strax lägga mig ja me!
I morrn kan jag lämna barnen senare (så slipper de komma till förskolan redan kl 7.20) lämnar nog dom vid 9.15-9.30 skulle jag tro. Sen ska Ida ha me sig en kompis hem när jag hämtar vid halv två. Det ser hon verkligen fram emot!! :D 

På kvällen ska jag göra nåt jag inte gjort på eeeevigheter!! Inte i år iaf :/ haha! Kul aka det iaf bli, hoppas ja ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar