söndag 18 augusti 2013

Så sitter man här igen...

o det är söndag på nytt... Känns som att det va igår jag satt här o det va söndag. Veckorna går fort o helgerna ännu fortare! Men det är bara till o gilla läget ;)
Barnen somnade redan strax efter halv sju. De va grymt trötta, då är det bara dumt o pressa dom bara för att. Plus att de, el ja iaf Ida, ska upp vid kvart i sju i morrn. Men me tanke på de senaste morgnarna är det nog inga problem :P
Som vanligt är det lite förberedelser inför kommande veckan som gäller på söndags em/kvällar. Jag har dammsugit o även städat o rengjort badrummet. Trots att det va jobbigt då så är det så skönt att ha det gjort. Jag hostar på o nu låter jag allt mer täppt i näsan :/ Jag som hade tankar på o träna i morrn... drygt!! Tredje veckan jag inte kunnat träna så det börjar kännas :(

I morrn är det jobb 8.30-16 som gäller. Förutom jobb är den här veckan rätt lugn, om man jämför me de närmaste månaderna.... Det som ska göras är att införskaffa några presenter. O träna, om ja är tillräckligt pigg vill säga...
Både jag o Patrik har varit omänskligt trötta denna vecka, inte så konstigt iof... O nu känns det som om jag håller på o somna, o kl är bara kvart över åtta! haha! Funderar faktiskt på o gå o lägga mig... Känns onödigt att va uppe bara för att!! Får se hur jag gör ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar