söndag 25 augusti 2013

O så eftermiddagen...

Tim vaknade vid två. Vi fixade lite här hemma. De käka mellis o sen åkte vi iväg. Först till skopunkten o bytte skorna, ÄNNU en gång...
Sen till 4-h, vi kom dit 15.15 o så stod det på skylten att de stängde 15.00. Attans!! Men då det ändå va så mkt folk där gick vi runt o de verkade som om det fick bra. Som tur va fick barnen se alla djuren! :))



Kom Tim, sa Ida o tog tag i hans hand o gick iväg <3


<3


Mata getterna va så roligt att de kikna av skratt!! :))





Tittar på grisarna, kultingarna har blivit stoooora!!


Oj, oj!!


Kaninerna... :)


O det här va första gången vi lyckades få klappa en av hästarna!! :))

Efteråt vart det driven på Max. Jag köpte en veggie sallad som va sååå äcklig. O det såg ut som nån kräkat i den :S
Så efter en bra dag ligger nu barnen o sussar sen ca 50 min tillbaka...

I morrn blir det en tidig morgon. De får börja en halvtimme tidigare (då jag behövde börja tidigare) så ist för kvart i åtta blir det kvart över sju... Men de får ist gå hem 2.5 timme tidigare!! :)) Redan kl 13.30 hämtar mamma o pappa dom. O åker ut o grattar Isadora. Jag åker dit när jag har slutat vid fyra :)

Funderar nu på hur jag ska spendera kvällen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar