torsdag 1 augusti 2013

Här börjar man redan o förbereda :P

Vid tre tiden när vi käkade mellis kom Patrik hem. Så när vi hade ätit klart åkte vi alla upp till Gränby för o handla mat. Jag hade idag skrivit ihop en nota o matlista för nästa vecka. Jag börjar ju jobba men Patrik o barnen är hemma en vecka till. O eftersom att direkt när jag kommer hem från jobbet den veckan drar Patrik iväg på engång. Så nästa vecka ses vi knappt :( Han kommer nog hem när jag redan somnat...
Skönt o handla en dag som denna när det ändå är halvdant väder ute. Lite kompliteringar blir det ju såklart men nu är det rätt välfyllt här hemma ;)
När vi kom hem började jag med middagen på en gång. Ugnspannkaka, med bacon i. Vart lite sen middag, kl 18, o det märks på barnen direkt... Bråk o lek vid middagen... Men så kan det va ibland. Jag o Patrik åt bara liiiite. För i kväll ska vi käka lite ost o kex o räkor!! :) Mums!!! Till det blir det ett par avsnitt av den "nya" serien vi börjat följa ;)

Nej, nu ska jag gå in o lägga Tim i hans säng o säga åt Ida o släcka hennes lilla lampa. BUSUNGAR!!!!!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar