tisdag 6 augusti 2013

Det där gick ju bra trots allt!

Lite seg startad i morse dock ;) Men upp o iväg kl 8 kom ja! Skönt att jag bara hade mig själv o tänka på, annat blir det nästa vecka...
Fick köks tjänsten idag på jobbet. Men ade planerat vad jag skulle laga så det gick bara bra ;) Efter jobbet åkte jag hem till min bror för o hämta lite grejor som Patrik o Stefan behöver till o kakla i köket. Kom hem till två busungar som varit ute praktiskt taget heeela dagen! Skönt för dom :) De hade haft en bra dag. Hade dock lite svårt att somna nu i kväll så i morrn får nog Ida hoppa vilan... Om hon inte är super trött vill säga.
Jag har bäddat rent o tvättat. O ätit lite middag/kvällis (åt nämligen bara lite lite me barnen) Nu har jag laddat lite me planer inför morgon dagen (ge mig styrka bara!! ;) )

Nej, göra lite nytta kanske innan det är dags o sova ;)
I morrn jobb 8-15

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar