lördag 17 augusti 2013

En bättre natt...

Efter att Tim gett upp sina försök till o få mig o ligga bredvid honom vart det tyst ett tag. När vi sedan hade lagt oss skrek Ida till, 3 ggr va jag in till henne innan jag vid halv sex bar in henne till oss. Tim dov tyst o lugnt hela natten :)
Vaknade strax innan sju. Så låg vi alla o mös till kl åtta ungefär. Tim va jätte gosig, han brukar aldrig kunna ligga så länge o bara gosa!
Patrik o barnen gick upp o jag slumrade vidare till runt halv tio. Gick upp, käkade frulle o så ville barnen ha frukt! Trots måååånga val möjligheter valde Ida gurka!! Haha! Hon äter endast vindruvor, apelsin o banan. Nu fanns inte de två först nämnda o banan va hon inte alls sugen på, så ja, det vart gurka :P Tim åt ett halvt plommon men sen började jag skära upp vattenmelon, o då ville han hellre ha det ;)
Patrik cyklade iväg till Willys en snabbis o handlade lite till Ida o han skulle baka. När han kom hem satte de igång o baka chokladbollar! Ida fick hjälpa till o hälla i alla ingredienser o sen rulla, jätte duktig va hon! Tim satt bredvid o ritade ;)



<3


<3


Vattenmelon o KAFFE!! ;))


Baka, baka...


Såklart man måste ha lite choklad i ansiktet! ;)


Rulla, rulla....


Oj va många kritor o pennor!!

Barnen sover o ja ligger nu i soffan. Mår inte alls nå bra :( O nu mår ja jätte illa oxå :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar