lördag 31 augusti 2013

Det vart ju en dag av denna oxå tillslut!

Efter en kaos morgon (fy f!!) anlände jag o barnen till Thuns strax innan halv elva. Satte Tim i en av vagnarna de har där o så knatade vi in. Kl elva hade vi hittat allt vi behövde, typ. Det går undan när man har en liten Ida som ränner runt o plockar det hon vill ha ;) Tack o lov att Tim va nöjd i vagnen, vilket han annars aldrig brukar vara ;) Men tre timmar va vi där innan de ledsnade. De käkade lunch där o jag tog en kaffe to go i bilen hem. Träffade fina systeryster där också som jobbade o stod i :) O även bror, Cassi o Isadora kom förbi o sa hej!
Åkte därifrån vid halv ett o bestämde oss för o åka till min farmor o farfar. Fikade där o pappa kom också dit en sväng :)
Sen hem o sen va det röja järnet till lägg dags. Tim hade bara sovit ca 20 min på hela dagen o Ida inte alls. Så de va sååå övertrötta!! Men somnade snabbt sen ;)

Patrik har lagt klart golvet. Men det är såååå mycket jobb kvar me lister o sånt...

Nu sitter jag ner krupen i soffan o mår sisådär. O vääääldigt trött... Har tänt lite ljus o tittar på Djävulen bär prada....

Bilder från dagen kommer i nästa inlägg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar