lördag 17 augusti 2013

I`m hanging in!

Jag kämpar vidare. En stor skillnad sedan man blivit mamma är att alla undrar jämt hur det är med barnen. Ingen bryr sig om man själv är sjuk. Man får inte va sjuk som mamma. O med det menar jag att man inte bara kan ligga i soffan el sängen o göra det man vill/orkar NÄR man vill o orkar.... Ibland är det riktigt tufft. Man vill bara lägga sig ner, dra täcket över huvudet o inte göra nåt!! MEN barnen hindrar en även från att gräva ner sig totalt!! O jag fullkomligt ÄLSKAR mitt liv. Jag är bara ärlig o vågar erkänna att det inte alltid är en dans på rosor! O att va sjuk, bläää, det är det värsta. För då är det inte mkt man kan göra än o vänta på o bli frisk!
Annars är den enda som kan göra nåt åt ditt liv du själv. Något jag har kommit på om mig själv är att jag inte tillåter mig själv att vara så glad som jag egentligen är. Jag vet, det låter helt sjukt!! Men det enda jag vill är att sprudla ut av lycka, glädje. Men hindrar mig själv. Det är inte jag. Så glad ska/får man inte vara. VARFÖR känner jag så?! Varför tror jag att man INTE får känna så! Varför hindrar jag mig själv! DET är något jag måste jobba med....

Nu vart det en avstickare mot det jag hade tänkt skriva från början. Men summan av det hela - JAG ÄR LYCKLIG O GLAD OCH jag FÅR visa det!!

LOVE MY FAMILY, FOREVER!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar