torsdag 22 augusti 2013

För jag är lycklig, ja jag är lycklig, hela...

TIDEN!!! :D Lalalalalala lalalaaaaa!! Haha! Kanske att det är torsdag o det nu är helg o tre dagars ledigt för mig o barnen ;) Men just nu känns allt så himla bra!! FAST jag sovit kasst i 1.5 vecka nu... Förra veckan va ju Tim sjuk o denna har de bara sovit allmänt oroligt. Men de är de underbaraste som finns!!! Jag diggar livet just nu helt enkelt ;) O Ida va så underbar Idag när jag sa till henne att vi va lediga i morrn o frågade vad vi skulle göra då? "Myyyyysa!!!" sa hon då!! hihi! O det tänker vi definitivt göra!! :) Självklart har vi lite tråk göra också. Men mys me sina små hjärtan har man alltid tid med <3
Dagen idag har gått bra. Gick bra o lämna barnen. Ida vart lite ledsen men det gick över snabbt. Tim har gått bra o lämna 4 ggr nu utan ett endaste gråt!! :) (för Ida har det mest varit varannan dag) Tim va så gullig idag. När jag skulle gå o skulle säga hej då säger han: "ölja me" (följa me) Nej, det kan du inte säger jag, mamma ska åka o jobba o då ska ni va här o leka, o så hämtar pappa er sen me cykeln. "Mmm" säger han o ger mig en puss o kram, ett leende o så va det inge mer me det. Skönt! :)
De gillar o få åka i cykelkärran!

Efter en riktigt mysig kväll me barnen o sen lite egen tid känner jag att det nog är dags o gå o sussa. Först ska jag bara ta hand om ett plagg som ligger i vatten för handtvätt i hon o hänga upp lite tvätt. O så borsta tänderna dårå ;) Men SEN ska jag sova!

I morrn blir det städning o sen såklart en massa myyyyys!!! O så ska vi väl ta oss ut också ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar