söndag 4 augusti 2013

Beslutsångest!!!

Jag har nog alltid, så länge jag kan minnas, åkt till Öregrund varje sommar. Denna sommar har vi inte kommit iväg dit. O jag saknar det! Skulle så gärna vilja gå där en dag, strosa runt, titta på båtarna, vattnet, äta en glass på bryggan... Nu är ju frågan om jag ska våga mig på det ensam me barnen i morrn... Vill ju dit... Men mannen är ju inte hemma, o mamma visste inte om hon orka... Skulle va väldans kul om nån ville följa me!! Mest för det vuxna sällskapets skull :)
Annars är jag så sugen på o packa en kylväska, ta me en filt, o åka dit själv (om nu ingen kan följa me) inte va beroende av nån annan jämt... Det är klart att det inte är det lättaste o knata runt bland vatten me två små. Men skulle jag kanske klara det? Ska tänka på det. Får se hur natten blir o hur vi känner i morrn bitti... Är bra lockande... :)







Hur lockande är det inte liksom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar