måndag 12 augusti 2013

O så är den dagen typ här nu...

I morrn drar allt igång på riktigt. Mannen börjar jobba o barnen ska till förskolan... De hade haft en toppen dag här hemma idag. Härligt!! Patrikhade också lyckats städa (dammsugit, skurat golv, tvättat mm) bra start på denna vecka. Jag hade en bra dag på jobbet o ska försöka göra det bästa av läget. Nu är det så här. Jag MÅSTE jobba för att vi ska klara oss o då är det bara att acceptera läget o göra det bästa av det!
När jag kom hem badade barnen, jag har även klippt deras naglar :P o packat "dagis" väskorna o lagt in den andra vagnen i bilen. Förberett så mkt jag kan. Kl 6.30 ringer mob i morrn bitti. Barnen ska va på förskolan kl 7.15 i morrn. Blir frukost där för dom. Men ska försöka va där till 7 så jag kan lägga deras grejor i lådorna, hänga upp saker på deras platser o va en liten stund där med dom.
Känns skönt att jag kan hämta dom runt 13.45. Mjukstart.

Jag ska även försöka komma i väg o träna i morrn. Får nog bli gymmet här hemma så länge. Bättre än inget ;)

Nej, fixa min frulle (som blir i bilen på väg till jobbet i morrn :P) o sen lägga mig på SPIKMATTAN :O o somna på den. Måste försöka, måste få kroppen att slappna av. Annars kommer ja gå sönder snart....

Hörs mer i morrn! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar