tisdag 13 augusti 2013

Here we go again...

En dag på förskolan, o nu vab... Är detta vad jag har o se fram emot denna höst... Tim hade över 39 graders feber efter mellis...
De hade haft en jätte bra dag o allt hade gått så bra. De båda hade oxå sovit, o precis vaknat när ja kom o hämtade dom kvart i två. Lagom dag. 
Men som sagt. Tim är febrig... Så vi blir hemma i morrn. Ställer till det på jobbet men barnen kommer ALLTID först!! 
Efter samråd me barnen förskola så ska Ida få gå dit o vara där en stund i morrn. De tyckte hon kunde va där hennes normala tid (8-16) men så länge tänker inte jag ha henne där. Vi sover så länge vi vill. Äter frukost i lugn o ro, går dit (kommer säkert inte dit förren 9.30-10) o sen hämtar ja henne strax efter halv tre tänkte ja. Jag vill ha henne hemma för MIN skull o MITT samvete. Men hur kul får hon det me en brorsa som inte orkar göra nåt, leka el va ute... O hon ville dit o leka. Men vi får se. Jobbigt om hon blir ledsen när ja lämnar o går hem me Tim... Men det går ju över. O gör det inte det hämtar ja henne på en gång... 
I vilket fall får det bli en lugn dag för Tim då han kan vila o sova när han själv vill!
Då Tim inte orkade äta så mkt för att han va så dålig o Ida för att hon va så trött, gjorde ja mat till dom som ja visste de skulle äta. O så åt vi när de hade lagt sig..
Dagen för mig har gått toppen trots nästan noll sömn! Varit pigg hela dagen. Men nu va det som om någon slagit mig i huvudet för jag är sjukt trött... Lägger mig i soffan en stund o slumrar :P sen kryper ja nog ner i sängen :)



Kyckling röra o grönsaker i pitabröd!


Gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar