söndag 2 december 2012

Uppe med tuppen!

Strax efter kl 7 vaknade barnen. Är inte van me d, de brukar vakna närmare 8 nu för tiden! O med tanke på att kl va närmare 3 innan jag somnade så kändes kl 7 fööör tidigt! Jag fick ränna in, som jag förstod, mååånga gånger till Tim. Så precis när jag va på väg o somna då vakna han igen... Sista gången ja va in va vid halv tre, o sen sov han ända till kl 5! Det är ett tag nu när nätterna är såhär. Är inte van att han vaknar så mkt. Han brukar vakna MAX en gång per natt... Men som sagt, det är hostan som stör stackarn, han vill ju sova!! Patrik kom hem, som jag förstod, sent! Runt halv tre! Det va dom ngr timmarna det! Men han mår som han förtjänar idag :P inte ett dugg avis! Haha!

Frukosten är intagen, nu ska jag mysa med barnen o förhoppningsvis hinner jag vila lite när mannen behagar komma upp. Innan gästerna kommer! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar