fredag 7 december 2012

Effektiv förmiddag!

Innan kl slog 10 hade jag tagit hand om efter frukosten, dammsugit, slängt in en tvätt i tvättmaskinen, plockat ur o i diskmaskinen o bäddat o så! :) inte ofta det hinns så mkt på morgonkvisten! O då gick vi ändå inte upp förren strax efter kl 8 ;) Men så skönt att ha det gjort så jag bara kan va me barnen sen!
Snart är det dax för Tim o sova en stund, då tänkte jag passa på o duscha! Mitt hår ser hemskt ut! :S o så fort Patrik kommer hem ska jag bege mig iväg ;) (mamma kanske hakar på oxå) så ska göra mig klar så gott det går innan, o förbereda middagen åt dom. Visst är jag snäll ;) haha! Eftersom jag inte ska äta hemma så tänkte ja passa på o göra ugnsfalu o hemma gjord (såklart ;) ) potatismos! Jag HATAR verkligen korv!!! Är det nåt jag verkligen INTE kan äta så är det det!! YACK!!!
Ida har precis ätit 4!! clementiner!! O fet är dax o lägga Tim! Hörs!! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar