tisdag 11 december 2012

Beslutsångest!!!

Har länge nu varit less på mitt hår! Det är väldigt långt just nu. Från att aldrig ha det uppsatt (innan jag fick barn) till att ALLTID ha det uppsatt! Kan INTE ha det utsläppt. Dels pga att barnen sliter i det o dels för att jag själv stör mig på det när det är utsläppt!
Meeeen har ju kämpat för o få det långt o har alltid velat ha det långt. Men då för o kunna locka o fixa men gör ju heller aldrig det.... O mitt hår växer sååå fort!
Jag o Nathalie pratade om det idag, o då vart jag ännu mer sugen!! O har tänkt på en frisys läääänge, o det är en lite längre bob frisyr. Långt i fram o kort i bak. Inte super kort, men nack kort ;)

O så mörk färg me en släng av rött i ;)

Här kommer två bilder på UNGEFÄR hur jag tänkt det me klippningen:

 
Det här är ena, jag har ju inte vågigt hår, men snyggt om man vågar det lite ;)
 
 
Det här är väl ungefär längden jag tänkt i fram iaf, lite kortare i bak dock ;)
 
 
Nu vill jag veta, vad tycker DU?? :)
 

2 kommentarer:

  1. Gör de!!! Kasta iväg hästsvansen nu! Som du sa, det växer ut om man skulle ångra sig ju! :D

    SvaraRadera
  2. Jaaa! :D men det är läskigt ju!!! :P haha

    SvaraRadera