måndag 10 december 2012

Full fart hela dagen...

o nu är jag sååå trött o ont i axlar o rygg!! Vakna 8.10 o skulle va hos Jeanette till mellan kl 9-10... Stress stress!! Gjorde mig illa o när vi kom till bilen fick jag inte upp Idas bil dörr hur mkt jag än slet!! Fick krångla oss in på Tims sida. Sen fick ja inte upp bagage luckan. Stod en bra stund o tog i för kung o fosterland!! Tillslut åkte den upp!
Va hos Jeanette strax innan kl 10. Barnen lekte o hade jätte kul o va så snälla! :)
Fick fika o jätte god lunch: lasagne! Ida verkar älska det så måste nog börja göra det ;)
Vid 12.20 begav vi oss till Bvc för vägning o mätning av Tim. Vilket gick kanon! :)
Kom hem vid två o åt lite mellis :)
Nu har jag så sjukt ont i kroppen så det finns inte!!! In o ut me barnen i bilen så många gånger (me bildörren som inte gick upp) o efter att ha slitit upp bagage luckan!
Hoppas mannen har lite energi o kan ta barnen när han kommer hem, o laga middag....









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar