måndag 24 december 2012

Julaftons morgon <3

Barnen vaknade vid 8. Då öppnade vi alla våra julstrumpe paket i våran säng :)

Ida fick: Hello Kitty frukt mix, smoothie, två bilar (fick inte me nå kort på dom) o Nicke Nyfiken film :)

Tim fick: smoothie, popup leksak, en bil o två studsbollar :)

Jag fick: en vit choklad, tre små choklad (geisha) två deo (hade önskat mig det då mig va slut :P) o en tidning (hänt bild) :)

Patrik fick: choklad, sura godisar, en Kalle pocket o en t-shirt :)

Barnen lekte me det de fick på fm. O då de inte äter godis fick vi hitta på nå annat som ni såg ;) Tim sov 1 tim o 20 min innan vi gick. Jag fixade iordning mig medans han sov, fixade Ida o plockade iordning här hemma så det skulle se fint ut när vi kom hem :)
Vid tjugo över tolv klädde vi på barnen o gick till min farmor o farfar!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar