lördag 1 december 2012

Godmorgon!

Undra förresten hur många inlägg som börjar med den rubriken :P

Kl. 10 väckte mannen mig. Jag sov tydligen som en klubbad säl, då han hade varit in me Ida o hon gav mig en puss, men jag reagerade inte. Kommer heller inte ihåg det...
Nu blir det strax frulle, sen städning!! Det som ju ska göras är: dammsuga, skura golv, upp med resten av pyntet! :)
Tar upp allt på engång för då kan jag ställa ut kartongerna i förrådet, o slippa ha dom här inne...

Fin dag ute! Önskar man kunde gå ut lite... Kanske blir en liten sväng me Ida så Jon får lite luft :)

Önskar Dig en härlig lördag! Hoppas du kan få ut i snön o leka! :D

O som jag sagt förut, jag är (ibland brutalt) ärlig. Så här kommer en hemsk morgon bild på mig. Där man ser hur röd jag är o svullen under ögonen... Fy, så jag ser ut på morgonen alltså!!! Hua!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar