lördag 15 december 2012

En till film! :)

Det vart en till film i kväll :) gick över till mamma o syster o tittade på en romantisk komedi. O JA ja är INGEN sån film människa, finns FÅ sånna ja gillar!! Men den här kan ja lägga till listan o rekommendera! Va faktiskt lite snyftig oxå o det kom ngr tårar....
Nu skulle de kolla på nån svensk skräckis o då tacka ja för mig o gick ;) ska INTE titta på sånna även om det många gånger är frestande!
Så nu sitter ja här själv i soffan... Barnen sover, mannen sover. Jag är inte så trött än så ja funderar på om ja ska gå o lägga mig el skriva julkorten, som jag skulle göra i kväll men inte gjort!! Iof är ju kl redan över tolv så egentligen är det ju lör idag så hur jag än gör kan ja inte få dom skriva fredag kväll, för fredag kväll har redan varit! O då kan ja lika gärna vänta tills i morrn, som faktiskt är idag! :P wierd!!! Haha!
Nä, nu ska ja faktiskt sluta ord b**** o nog hoppa i säng i stället!

Slänger oxå me en bild på dagens middag som va: lax, pressad potatis, sås o sallad! Mums!!!!

Natti natti!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar