lördag 8 december 2012

Sådär ja!!

Vart ett väldigt snabbt inlägg sist. Tanken från början va att jag o mamma skulle åka till Thuns vid fyra tiden, när Patrik kommit hem. Men pappa erbjöd sig o passa barnen en stund så han o mamma kom strax innan kl tre :) Så då åkte jag o mamma på en gång!
Va där innan halv fyra o då tog jag mig lite o äta, Amanda jobbar ju där så jag fick mig en god varm macka med sallad till, mums!!! O cola såklart ;) mamma tog en kaffe o macka!
Sen va det shopping dax! Hittade massor faktiskt! En julklapp till farfar, en tröja. En del till Idas julstrumpa, toffsar, hårspännen, borste o några små bilar. on ska även få ett par strumpbyxor, men det blir innan jul, o vattenfärger som hon oxå får innan jul ;) Till Tim köpte jag byxor, dreglisar o en bil. Han ska få nåt mer! Köpte även lite till Patrik. Hårfärg o bodylotion till mig, o ett par thermobyxor, väääälbehövligt!! :)
Kom hem strax innan halv åtta. Hade köpt me mig lite ost o kex som jag o mannen åt. Sen kom Towe o Stefan på besök! Alltid så kul o träffa dom! Önskar vi gjorde det oftare!!!

De åkte nyss hem o nu tänker jag borsta tänderna o gå o lägga mig! I morrn ska vi ÄNTLIGEN hem till Nathlie, för typ 6e gången el nåt. Ska bli jätte kul!! :D

Natti natt på er! :)

 
 
 

 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar