söndag 16 december 2012

Nån mer som är som jag??

Under dagarna planerar jag va jag ska göra på kvällarna när barnen somnat. Ibland tråkigare saker så som röja, städa, hänga tvätt, vika tvätt, plocka ur o i diskmaskinen, ja ni fattar! ;) Försöker göra sånt, så gott det går, på dagarna så det ska slippas på kvällen... Men i alla fall. Ibland planeras roligare saker, som i kväll, hade tänkt slå in några julklappar o födelsedags presenten. Meeen, har jag kommit igång än? Nope... Blir såååå seg när barnen somnat, att även de roliga blir jobbigt...
Hade tänkt ta lite varje dag nu fram till julafton. Så när helgen kommer, iaf på lördagen, då ska här städas, bytas sängkläder, handdukar o så. O dagen innan BARA mysa!! Äta julskinka o ha det allmänt lungt o underbart!! Tror ni det händer? Känner jag mig rätt så kommer jag tycka att jag har så mycket tid att när söndagen kommer får ja sitta som en galning o slå in julklappar! Haha! Ja, jag tänker faktiskt skratta åt det! För jag ÄLSKAR julen, o det finns inget som är jobbigt då!! :)

Här kommer min vecka so far:

Måndag: Till Ö&B o Rusta på fm efter frukost. Mamma kanske ska me!

Tisdag: Planerna vart precis inställda!! Stackars Nathalie o Isabelle är sjuka :( KRYA PÅ ER!! <3
             På kvällen kommer mamma hit för o passa barnen för då ska jag o mannen iväg o julhandla
             massa på Kvantum ; TACK snälla mamsen för att du ställer upp!! <3

Onsdag: Blankt än så länge :O

Torsdag: Sara kommer ÄNTLIGEN hit! :D 1 månad sen vi sågs, ALLDELES för länge sedan!!

Fredag: FÖRHOPPNINGSVIS kommer bror hit på fm/lunch :D

Lördag: Tvätta o städa

Söndag: chilla o mysa!! Right?! ;) haha

Nu har jag tagit mig lite glögg o ska faktiskt gå o lägga mig. Hoppar det jag tänkte göra i kväll... Är väldigt trött känner ja. O förutspår att natten blir jobbig då Ida (som vanligt när hon är förkyld, även om det bara är lite) hostar så hon kräks :( Har redan varit in en vända me henne i duschen o bytt sängkläder... Tycker så himla synd om henne!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar