måndag 3 december 2012

Inte mycket att skriva om denna dag...

Ja känner mig fortfarande hängig. Tim har över 39 graders feber o ska va PÅ mig hela tiden. Vilket man ju kan förstå när man är så liten... Dock vill Ida oxå va På mig hela tiden... Vart ju så när hon va sjuk o det sitter kvar. Så nu är det två EXTREMT mammiga barn här hemma... Jag kan säga att jag är sååå glad att de inte är så här i vanliga fall, de är väldigt nöjda annars, när de är friska! Missförstå mig inte nu, för jag menar inte att de är jobbiga för att de är mammiga, utan för att det är extremt just nu, man ska helst bära båda två (trasiga armar) o det funkar ju inte... Vill ha mina två lagom mammiga barn tillbaka <3 men det kommer ;)

Som sagt, inte mkt är gjort idag, o d stunder Tim sovit, har isf varit i min famn.. Ida o jag gick till Willys efter middagen, vi behövde båda komma ut. Kallt men skönt! :)

I morrn när Patrik kommer hem från jobbet ska han skjutsa Ida till hennes farmor där hon ska sova o spendera onsdagen. Frågade henne idag då det kan va skönt för Ida o få komma ut o få leka lite. Varit hemma alldeles för mycket...
Kommer som alltid sakna henne men vet att hon har det bra :)
Då kan ja ägna mig åt Tim o skälv kanske få vila när han vilar på dan ;)

Nu blire dusch, lite soffmys o sen soooova!! Natti!!!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar