torsdag 13 december 2012

Det är tur jag har mina nära o kära!!

Efter en riktig PISS dag så ska jag snart gå o lägga mig o kan faktiskt känna mig lite gladare....
Vid två tiden dök mamma, Anna o pappa upp o fika. Pappa gick hem lite tidigare men mamma tog me sig Ida ut i vagnen på en promenad vid tre tiden :) Hon somnade o sov ca 30 min. Vilket hon verkligen behövde! Tim somnade oxå, inne i sin säng. Då röjde jag undan i köket o så o hängde seda tvätt. Sen la jag mig en liten stund på sängen innan först Patrik kom hem, Tim vakna o mamma o Ida dök upp...
Mamma fråga mig om ja passat på o vila o sa att jag såg helt färdig ut... Då brast det o tårarna bara forsa!!! Jag känner mig så totalt slut psykiskt o fysiskt!!! Patrik fick utstå en hel del hårda ord (det är tur han känner mig vääääl) Just nu är det allmänt kaos i min hjärna o jag vet inte hur jag ska hantera det... Så mycket som händer/ska hända o ske, men som ändå hänger löst... Jag vill gärna ha kontroll o planera.... Spec nu när det är mitt OCH mina barns framtid det handlar om!! Kommer kanske en förklaring till allt detta senare! O jag är tacksam att jag har en man som vet hur jag fungerar o accepterar mig för den jag är!
Jag gick o la mig när Patrik kom hem. Han tog hand om barnen o fixade middagen åt dem. När jag ligger där i sängen hör jag en knackning o in kommer finaste syster!!!!! Gissa om jag vart glad!! Hon kom in o la sig bredvid mig o jag fick snacka av mig lite, vilket jag nog verkligen behövde!! Efter en stund bestämde vi oss för o åka upp på Gränby o käka middag ihop då vi båda va sååå hungriga! Åt god wook uppe på foodcourten :) sen va hon snäll o följde me mig in o handla en sväng ;)
TACK bästaste syster för att du kon o för att du orkade me mig o för att jag fick prata av mig!! Vet inte vad jag hade gjort annars!!! ÄLSKAR DIG!!!! <3

Kom hem, vi packade upp varorna, jag tog en dusch o sen tittade jag o mannen på ett avsnitt av Navycsi :)

Men nu tänker jag sova! Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar