fredag 28 december 2012

Härdar ut...

So far! Besiktningen gick bra! Hämtade upp familjen efter det o åkte o köpte massa fönsterblommor på plantagen! Fint kommer det bli här hemma! :)

Nu sover Tim. Ska se om Ida oxå vill sova strax... Patrik har åkt iväg till NetOnNet för o köpa ett headset. Sen ska han förbi sin mamma me tre kartonger o en bilfront som ska upp på hennes vind.
Han ska även träffa Stefan. Får se om de kommer hit på en fika. Då passar jag nog på o träna ;) Idag är en sån dag jag INTE har lust ALLS till o träna.. Vill faktiskt bara gå o sova! O trycka en chokladkaka ja har som ligger i mitt nattduksbord. Har inte rört den än. Men idag vill ja... Men ska INTE!! På måndag får ja ;)
Anledningen till att ja mår såhär är ju för att kroppen jobbar på o laga min trasiga hud. O det är INTE kul!! Blir ingen solning här på läääänge!!!

Prata precis me pappa. Skulle ha tränad med honom idag... Överväger just nu o låta kroppen vila en dag till. El kanske bara ta en promenad... Vi får se ;)

Här kommer två bilder på min lilla Sötis som bara blir större o större...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar