fredag 21 december 2012

Dagen gick bra till slut...

Trots att ja inte mådde så bra o va sjukt trött gick vi en sväng till affären på fm. Sen när barnen ätit lunch o somnat kom min bror hit. Vi käka lunch (toast o sallad) o snacka en del. Han va så glad o positiv o höjde mitt humör :)
Barnen vakna precis när han skulle gå. De sov bara en timme...
När vi käka mellis kom mamma, pappa, isadora (som D va barnvakt åt) o Anna hit o fika (jag drack bara kaffe!) sen kom mannen hem. Middag, men trötta gnälliga barn. Så ja åt knappt nå :( har börjat få problem me magen, troligen stress mage (hade ju magsår i gymnasiet..)
När barnen somnat funderade ja ett teg, träna el vila en stund i soffan o sen pynta granen... SJUKT trött o me en täppt näsa o halsont bestämde ja mig ändå för gymmet! Syrran kom dit oxå! Så tränade drygt 1.5 timme. Hem, duscha o gulliga mannen hade satt i ljusen i granen så ja slapp det, skönt!
Nu ja ätit lite o laddar inför o antingen klä klart granen el börja slå in julklappar... Får se va det blir! :)

Fick oxå armbandet ja beställt från gränsbarnen. Jätte fint o så känns det så skönt att ALLA pengar går till barnhemmet. Gå in på gransbarnen.com o läs mer!! Min bror som startat det!! :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar