torsdag 6 december 2012

Gårdagen!

Vid två tiden gick vi till mamma, pappa o Amanda i snöstormen. Jisses säger jag bara!!! O dra syskonvagnen va inte kul!! :S Hade bara den då den andra va me Ida.

Där bjöds det på MASSA fika!! Åh, så gott det va!! Kunde ju inte få i mig av allt, även om jag hade velat :P

Där drog vi oxå lott om vem vi skulle köpa julklapp till i år. En ny grej vi kommit på ;)
Sen när vi gick hem va stormen ännu värre. O på mammas o deras gård o gården efter va det inte plogat. Så drog den där vagnen i ngr dm djup snö. Gissa om jag hade ont sen??!! O fortfarande har :( Aja, kom hem samtidigt som Ida o Patrik. Hon hade haft det jätte bra! Va så kul o få hem henne, som jag längtat!! O barnen hade nig längtat efter varandra då det vart pussar o kramar när de träffades <3
Lite senare middag än vanligt. Lite svår sövda barn, o barn som vakna om vartannat hela natten.. Suck o snark!!

Här kommer bilder från igår. Tim satt i gammelfarmors famn o tittade så intresserat på plogbilen utanför :)













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar