lördag 8 december 2012

Underbar dag!!! :D

Efter frukosten tog vi tag o fotade barnen till julkorten, va sista chansen idag! O det va inte lätt vill jag säga! Men gjort är det nu iaf ;) i kväll när de somnat ska jag fixa dom o skicka in :)

Jag o Tim har haft en underbar dag idag! Tim o Isabelle verkade verkligen gilla varandra! De va så glada o goa o lekte på. Jag o Nathalie hann me o äta en god lunch: tacopaj o sallad! O efter det en super god fika, med en gudomlig kladdkaka!! :)
Gick strax innan kl tre, hann inte långt innan Tim somnade :P han sov knappt 20 min dit så jag förstår honom... Gick en extra runda för att han skulle få sova en stund. Fick oxå lite sällis en bit av pappa :) Men han sov fortfarande när vi kom hem så ställde han på uteplatsen under taket. Där sov han ca 10-15 min till ;)

Ida har haft det super skoj med pappsen, röjt uteplatsen på snö. Därför ja kom in där me vagnen ;) Nu sitter vi o bygger lego med barnen. Jag ska strax börja me middagen som idag blir färsk pasta me min pastasås :)













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar