lördag 22 december 2012

Lill prinsen blir stor!

10 månader gammal tog han sina första steg <3
 
 
Jag satt med Ida i knät. Trodde hon skulle kräkas så jag skyndade mig o ta hinken som Tim STOD o höll i. Helt plötsligt står han själv, vilket han iof gör. Men när ja ger Ida hinken ropar Patrik att han går!! Hann se 1 steg när jag tittade dit.
Sen provade vi några gånger till. Som längst gick han hela 2 meter!! Jisses vilken glad o lycklig kille!! :D O vi fick även med det på film. Blir tårögd varje gång jag tittar på det. Det roliga är att efter han gick gnällde han inget o va hur glad som helst! haha!
Min lilla bebis är snart inte bebis längre. O även om han va 10 mån när han tog sina första steg så är det bara två dagar kvar tills han är elva mån ;) O det betyder snart 1 år! O Ida snart 2 år! Tiden går fort, lite för fort ibland! hihi!
 
Älskar mina små hjärtan!! <3 <3 O mitt stora! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar