fredag 5 oktober 2012

Visst ja!

Skulle ju vägt mig i morse :P dock vägde jag mig här om dagen o hade gått ner 0.5 kg på en vecka :) visserligen sjuk veckan så... Om jag kommer ihåg blir det vägning i morrn bitti ist!:) vikten nu är: 68.3 kg.... Nu är det 16 kg kvar.... Känner mig peppad igen men tar det ändå lugnt! Kör fil o müsli till frukost, nutrilett o frukt till lunch, även till mellis ibland, el bara frukt till mellis. O så käkar jag middag. Ibland även nå litet på kvällen :) när jag äter så äter jag det jag vill. Fast helst inte så mycket mackor. O så liiite mindre pasta, potatis, ris o annat sånt ;)
Men i morrn tänker jag fuska till MAX!!! Då det ska bli mys brunch me älsklingen innan vi hämtar hem våra små hjärtan!!!

Nu ska jag strax sova, ska ju liksom passa på o vila! :)

Detta är min frukost nu för tiden:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar