onsdag 31 oktober 2012

I did it!!! :)

Vid tio tiden tog jag me barnen o gick upp på Gränby. Har haft lite smått ångest över att göra det själv... Det är inte det lättaste när man har en 1.5 åring som inte vill sitta i vagnen o vill ränna överallt! De satt snällt i vagnen på vägen upp, el ja, Tim sov ;) när vi nästan va framme stötte vi på får! Så vi matade o klappade dem lite!
Väl inne på centrat va det bara till o klä av dom alla ytterkläder. Det va kallt o halt ute :S
Knata runt o hittade massor av kläder på Kapphal, de hade oxå ta 3 betala för två ;) köpte 9 grejor där!
Sen gick vi till Fågelsången o käkade :) tog mig en philadelphia o avokado macka o en caffe latte ;) barnen va sååå duktiga! O Tim satt o skratta o tjöt o va på kanon humör :D Ida va duktig o åt helt själv! Även om det vart väldigt kladdigt :P men bara o torka av!
Efter det gick vi till Åhléns där jag köpte mössa o vantar till Tim!
Vid ett tiden klädda jag på dom allt igen o vi knatade hemåt :) båda barnen somnade. Tim har precis vaknar o Ida sover än. Snart dax o väcka henne ;)
Måste säga att det gick över förväntan! Visst, vart lite rännande efter Ida o så, men så är det ju :) är nöjd med dagen!
Skönt att få komma iväg lite!

Ni ser Tims monster min på en av bilderna :P haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar