onsdag 24 oktober 2012

Våran eftermiddag...

Trodde barnen skulle tvärslockna vid kl 13 idag när Nathalie o Isabelle, de va såå trötta!! Men Ida ville mysa i soffan o Tim bara lekte i sängen...
Så strax innan halv två tog jag barnen, klädde på dom, la dom i vagnen o traskade iväg! Gick först till Willys o handlade lite, där inne somnade äntligen Tim! Sen gick vi en längre väg på vägen hem för att få mer luft, Tim fick vila lite längre o jag fick röra på mig ;)
Gick bl.a. förbi o kikade på lghtn som mamma, pappa o syrran ska flytta till ;)
På vägen hem stannade vi vid en lekplats, då vaknade Tim efter att ha sovit ca 20 min bara.. :S
Vi lekte på, Ida hade super kul! Även Tim! Han fick sitta i hennes knä o åka rutschkana, de båda skrattade o tyckte det va jätte kul!! Gullungar!! <3
Precis när vi skulle gå hem snubblade Ida o slog i läppen så hon blödde jätte mycket.. :( typiskt... Stackarn!! Så bu har hon en liten fläskläpp....

Det vart en sen lunch. O sen lagade mannen middag, barnen är duschade o snart är det läggdax!! :)
Mannen ska strax åka o hämta sin mamma på Arlanda... Jag har lite funderingar på va ja ska göra när barnen somnat... Men vi får se ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar