måndag 29 oktober 2012

Jag fortsätter, jag försöker, jag kämpar!!

Igår kväll vart jag lite små hungrig. Åt lite mindre till middag o så hade jag ju varit ute o gått! Men ist för att ta mackor fick det bli fruktsallad med keso! Det är sååå gott!!! :)
Jag kämpar på så mycket jag kan... Men det är INTE lätt!! Alltid när jag bestämt mig för o äta nyttigt o så, då är jag hungrig heeela tiden!!! Men det är omställningen... Brukar ta ca två veckor att vänja om sig... Förhoppningsvis lär jag mig av mina misstag o tänker på det nästa gång jag är på väg o trilla dit!!
Det gäller att planera i tid va man tänker äta o va förberedd o ha med sig frukt o så. O dricka mycket vatten! Vilket jag är värdelös på!! :S

Får se va vi hittar på idag... Funderade på gränby, men är inget roligt promenad väder :( skulle ju behöva ut en sväng men känner mig inte spec sugen... Blåser ju storm!!

Får nog bli en mysig hemma dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar