torsdag 11 oktober 2012

Lite ensamt...

Inte ensamt ensamt, men ensamt! Haha!
Har ju mannen o barnen hemma. Men vid 18 tiden åkte Camilla hem. När man haft någon här i så många dagar blir det en lite tom känsla. O vi har haft det mysigt, roligt, o jobbigt! Haha! Att Ida inte varit så pigg har inte varit lätt. Men är jätte glad att vi varit två hela veckan!
Vi saknar dig Camilla/syster/faster!!!!! Ses snart igen hoppas jag!!!

Ida fick i alla fall hostmedicin på vc idag. Hade ingen halsfluss el så. Så efter det åkte vi  direkt till Smulan, kom dit strax efter halv tolv o fick super god lunch!! Tycker det är så svårt med Ida, för hon är gnällig o orkar inte mycket, ändå har hon ingen feber...
Men vi hade det trevligt där ändå. Va i alla fall kul o träffa alla där, framför allt Caroline (som slutat där :( ) o hennes söta flicka Elsa på 3 månader! :)

I morrn kanske min bror kommer hit (hoppas) för länge sedan vi sågs och/el pratade! Så det vore super kul!! :)

Sen har jag lite andra glädjande besked, men måste vänte liiite till innan jag berättar ;) Gäller inte direkt oss, men nåt som påverkar oss!

Nu ska jag titta klart på kockarnas kamp o sen sooooova!!!! ;)

Natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar