tisdag 2 oktober 2012

Spontanfika!

En tjej som jag lärde känna när jag väntade Ida, o hon sin flicka, kom förbi idag efter barnens vila :) har inte setts sen i feb el mars :S så det va riktigt kul o ses!!!
Hon hade med sig goda prinsessbakelser, mums!! Så det vart kaffe till det!

Måste bara skriva, vägde mig, sååå nervös, här om dagen, gissa om jag vart förvånad när den visade -0.5 kg!! På nån vecka sådär. Jag har bara börjat tänka på vad jag äter igen, lite grann iaf. Men annars inte gjort nå spec! Cykling vart det ju bara mån förra vecka då vi vart sjuka här sen. Får se om jag gör det i kväll, om jag hinner :P
I kväll ska jag ju nämligen färga håret, måla naglarna, o plocka ögonbrynen. Hann aldrig det igår.... Hoppas oxå på o hinna se Svenska Hollywood Fruar o läsa min bok! :) Så mycket är det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar