måndag 22 oktober 2012

Usch....

Idag är en sån där dag när jag bara vill krypa upp i soffan o ligga där heeeela dagen!
Någon som vill ta hand om två gulliga busfrön idag?! :)

Tim vakna o låg vaken i natt... Typ nån timme... Ida vaknade vid halv sex o tog låååång tid på sig att somna om... Kändes som att när hon precis gjort det, vakna Tim, strax innan åtta...
Så gick upp med honom o gav han gröt. Lugnast så då han blir hungrig nästan på en gång när han vaknar! :P

Har suttit me honom en stund o NU vakna Ida... Hade gääärna sovit lika länge som henne!

Jag kände i natt att jag började få ont i halsen, nu känner jag mig frusen o ont i kroppen oxå :(
Ställde in dagens träff.. Lika bra, skulle inte orka.. Hoppas på att jag bara är slut efter helgen... Känner jag mig bättre kör vi träffen i morrn!

Nej, frukt, te o halstabletter så ska jag nog ta mig igenom dagen.. Hoppas jag! Solen är ju framme oxå ju!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar